Розкажу вам одну давню історію з моєї адвокатської практики про «не той» видалений зуб🦷, або чому важливо вести медичну документацію
Якось до мене на консультацію прийшов лікар-стоматолог. У нього був тривалий конфлікт з пацієнтом в стадії загострення🤷♀️ Історія наступна.
Пацієнт звернувся в стоматологічну клініку із зубним болем. В клініці його оглянули, зробили всі необхідні знімки й рекомендували видалити зуб, який не підлягає лікуванню і дає загострення. Пацієнт відмовився від видалення і пішов терпіти далі. Так буває.
Через тиждень, коли біль став нестерпним, пацієнт звертається в один із комунальних закладів, де після рентгену та огляду знімків йому видаляють зуб. Здавалось би все, історії кінець. Але ні. У пацієнта продовжується запальний процес. Йому підтверджують стоматит і звичайно у всіх гріхах він починає звинувачувати не себе за те, що вчасно не звернувся до стоматолога та відмовився від видалення, а лікаря, який цей зуб йому видалив. Звинувачує у тому, що зуб видалив не той, і що стоматит «заніс», і що повинен компенсувати імплантацію двох зубів, а це — декілька десятків тисяч гривень.
Медична документація, яку заповнював лікар, і копії досліджень, які він собі (на щастя!) залишив, доводять правильність його дій в даній ситуації та обґрунтованість видалення саме цього зуба. А могло бути інакше. Якби лікар не зафіксував записи в карті та в журналі — довести щось було б дуже складно.
Шановні лікарі, не втомлююсь повторювати — ведіть медичну документацію, фіксуйте проведені огляди та всі етапи лікування пацієнта☝️Саме ці документи завжди будуть вашим захистом від пацієнтів, які необґрунтовано вас звинувачують.
#адвокат_лікаря_кейси
⚖️Адвокат лікаря